Passion ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Ik heb me heerlijk uitgeleefd met dit album en chipboard van Wycinanka, de CraftEmotions Mixed Media Ink Sprays en de Magicals (pigment poeder) van Lindy's Stamp Gang.

Ik ben begonnen met het maskstencil Natural Stone van CraftEmotions en de structuurpasta van Dutch Doobadoo.

Voor de ondergrond met de ritsen, de 3D Balls, Glasparels en Wooden Laser Ornaments WOODMM03 van Studio Light heb ik de kleuren Ink Blue en Mint gebruikt van de Ink Sprays van CraftEmotions. Ik heb na het sprayen gesprayd met water om de kleuren wat te verdunnen en in elkaar te laten overlopen. Gedroogd met de heattool.

Voor de rest, zoals oa de bloemen, de metalen veren, de metalen blaadjes, de sleutel, het penseel, de kleuren Sassy Sapphire en Dropdead Gorgeous Green van de set Drop Dead Diva van de Magicals gebruikt. Dit deed ik door het element te sprayen met water en toen met een penseel wat poeder opgepakt en op het element getikt. Daarna nog wat gesprayd met water.

HetWycinanka chipboard en multiplex (de gears) en heb ik alleen in de gesso van DecoArt Media gezet.

Het glazen flesje heb ik onbewerkt gelaten en kraaltjes op kleur in gedaan.

Voor de afwerking heb ik de Nuvo Embellishment Mousse, kleuren Pure Platinum en Indian Gold









En hier nog de "kale" versie.


Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren om ook eens met de Mixed Media Ink Sprays van CraftEmotions en de Magicals van Lindy's Stamp Gang aan de slag te gaan.

Gezellig dat jullie een kijkje zijn komen nemen.

Fijne dag.
Liefs, Nicole


Gebruikte materialen verkrijgbaar bij CraftAddiction
https://www.craftaddiction.nl/

(Klik op de foto om rechtstreeks naar het artikel in de webshop te gaan)

                                   

Reacties

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions