This box is just my cup of Tea ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag weer een gepimpte houten 9-vaks theedoos.

Deze keer in hele andere kleuren en opzet.
Ik heb het hout het hout weer gelaten en ben direct op de houten deksel het lint gaan plakken met pretex en heb de structuurpasta aangebracht met een paletmes en het nieuwe maskstencil van CraftEmotions, Dots Rond.


Daarna gepimpt met allerlei metalen elementen, papieren bloemen en een glazen flesje.
In het glazen flesje heb ik echte thee gedaan.
Alles verlijmd met Gel Medium.

Op kleur gebracht wederom met de Mixed Media Ink Sprays van CraftEmotions.....fan van!!

Tot slot nog wat microbeads zilver aangebracht met Gel Medium.



Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren en graag tot een volgende keer.

Fijne zondag.
Liefs, Nicole

Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction

                                  

Reacties

  1. Schitterend Nicole! Wat een mooie theedoos is het nu! Sieraad in de keuken (of waar dan ook)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions